Panik panik!

Usch nu bryter jag ihop! Eller jag har lugnat mig lite nu, men det blev så otroligt mycket på en gång. Massa skolarbete, matteprov som jag inte fattar något av :S, och så Inge som snart kommer hit + en annan sak som närmar sig med strormsteg, börjar bli så in i helsikes nervös.

Helgen nudå har varit toppen, ätit gott och bara haft kul och tagit det lugnt.

Fredag var vi ju då ute och firade Emelie för hon har fyllt arton, det var riktigt trevligt =) och ja juste det har ju varit långhelg så valborg kanske ja ska säga ett par ord om, vi blev bjudna till patrik och Linn, mycket trevlig kväll, lite mycket för mig att dricka bara, men annars så var det helt ok =)

och i övrigt har det varit lugnt då =) Var iväg till Röfors en sväng i söndags, för mamma fyllde år så hon bjöd på lite god mat och fika och en massa smaskigheter. När vi kom tillbaka till kumla bar det direkt iväg till Jespers föräldrar för att grilla, så MUMS på den dagen!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad är det som börjar närma sig med stormsteg? Ett körkort kanske? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback