Vila upp sig ?

Ja då var det helg igen, sex dagar kvar till man blir arton :)

Men det största problemet av allt, vart är alla mina vänner? Har börjat lämna mobilen hemma när jag går iväg någonstans och hoppas patetiskt på att någon har hört av sig under de timmarna som jag inte har haft den med mej, är det normalt ?? Seriöst, jag ringer ALLTID! varför i helvete kan ingen höra av sig till mig ?? Jag kanske också behöver ha någon som ringer och frågar hur jag mår, varför ska alltid jag dra i alla trådar och föreslå saker och ting, jag kan helt ärligt säga att inte en jävel har frågat mig på senaste tiden om jag vill hitta på nått.. Blir så trött på det här, och när jag frågar om nån vill hitta på nått så blir det aldrig av nått ändå, känns helt meningslöst..

Och så blir jag så trött på mig själv, ibland undrar jag hur man ska bete sig för att något överhuvud taget ska gå rätt? För jag brukar ofta förstöra och när jag försöker "rädda" situationen blir allt bara värre.

Nu ska jag sitta själv framför tvn och bli kopiöst road av melodifestivalen.

Älskar dej Jesper<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback