Helg igen..

Tiden går så fort på veckorna nu tycker jag.. Och jag tycker inte ens om helger längre ... Tro det eller ej, men jag lider bara, tror jag har kommit i någon slags obalans i livet, för jag är ständigt sur och är trött och hängig hela tiden, ävne om solen skiner ute och vårkänslorna ska spira. Visst är jag kär och jag är så glad för att jag har min älskling :) Skulle nog aldrig klara mig annars! (och förlåt älskling att jag är så sur jämt :$ )

Annars så flyter det på med praktik och så där. Och teoriprov för körkort är bokat inom kort. även halkan :) så förhoppningsvis har jag snart ett rykande färskt körkort i min hand ;)

Så över till panik momentet i mitt liv :S SOMMARJOBB ???? Vart ska man hitta ett sådant??

Men det löser sig väl förmodligen.

Ha det bra alla                                                                Jesper <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback