Sista helgen på sportlovet

Den blev väl sådär, visst hade jag kul men jag hade ju sett fram mot i alla fall nån sorts fest eller liknanade.  Men jag bjöd hit min syster så hon fick komma bort från byhålan lite, vi gjorde ju inte mycket men hon var i alla fall ett bra sällskap när Jepser körde COD4 Maraton i ungefär 9 timmar.

Nu börjar jag känna att jag är lite nervös inför praktiken, men jag ska försöka vända det till nått bra! Ja menar trivs jag inte så får jag lösa det då, men det tror jag att jag kommer göra, bara jag lyckas hoppa på rätt bussar fram och tillbaka så jag slipper krångla med det.
Men det löser sig alltid. och förhoppningsvis så får jag ett extra jobb eller sommarjobb där. Hoppashoppashoppas!

Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback