Bloggande och framtidsplaner

Då tänkte jag som många andra börja blogga.

Hur ska jag då få ihop så mycket så att nån skulle vara intresserad av att läsa om mitt tråkiga liv ? Ja gör ett försök i alla fall så få vi se hur långt det håller.

Idag är det då den 19 februari vilket innebär att det är 31 dagar kvar tills jag fyller 18 år! :) jag tycker det är en ganska viktig del i mitt liv så därför kommer jag noggrant räkna ner dagarna, inte för att jag kommer firas så särskilt mycket när jag väl fyller, för jag lyckades naturligtvis pricka in påskhelgen så långfredagen fyller jag år, det blir nog en sväng till krogen och sen får jag väl lite presenter.

Veckan efter det bär det iväg på en weekend med min älskling till London :) där vi tänkte turista ordentligt ;) Ingen av hos har varit där så det ska bli roligt, Vecka 17 åker jag och några från klassen som utbytes studenter till Holland och vecka 21 kommer dom hit för att uppleva vårat otoliga Sverige :P

Men det jag mest längtar efter är de där två veckorna på kreta som är bokade, då bara jag och älsklingen drar iväg helt själva :)


Men nu först så har jag en veckas sportlov som jag för tillfället bara sitter och slappar bort, men det är jag värd :) och efter det så blir det 4 veckors praktik på toys'r'us, där jag innerligt hoppas på ett extra jobb :)

Det var allt för idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback