Ullared och Edsberg

Ja i fredags åkte man då till GeKås Ullared, farmors och min årliga traditions resa, men i år var vi snälla och lät Emma följa med också, så då blev det först en lång bussresa och sen så var det shopping hela dagen, och det bästa med allt är att farmor är glad och betalar alla mina nya saker =) Nu tänker ni alla, oj vad bortskämd haha :P Men jag är bara glad och klagar inte :P

Trött i benen och huvet sätter man sig då på bussen hemåt igen, med varor för över 6000 KR, sover en natt till hos farmor (och får lyssna mer på farfars gnäll om allting), om jag blir sån när jag är gammal kan nån bara vara snäll och säga till mig i så fall?! I vilket fall som helst så plockade vi isär alla grejer på lördag morgon, det var så kul att se alla nya saker man införskaffat =) Det blev allt från kläder till bakformar =) Sen körde vi Emma till Röfors och så vidare mot Kumla med en mellan landning för lunch på Viby krog.

Så var man äntligen hemma hos älsklingen! Vad jag hade saknat honom! Sen var det bara dags att göra sig i ordning igen för att festa loss med Emelie och Vickan ute i Edsberg, så halv åtta blev jag upphämtad och så drog vi till Emelie en stund för att göra oss helt i ordning och kolla körslaget, måste säga att jag tycker Laxå är bland dom bästa faktiskt, BRA JOBBAT LAXÅ! Sen bar det då iväg till Edsberg, mitt ute i ingenstans ligger det, och när vi entra dörren var det så stillsamt det bara kunde va, helt dött! Men efter en timme ungefär så vart det mycket folk och världens drag! Oj oj oj vad man buggade ;P Efter en mycket lyckad kväll (med vissa tråkiga inslag) så kom jag hem till min älskling. Jag somnade så fort jag la huvet på kudden.

Idag söndag har jag inte gjort nånting! Och ska inte göra det heller! Så skönt att bara skita i allt och bara vara, och det allra bästa är att Imorgon och på tisdag är det ingen skola så jag behöver inte göra något då heller! Om jag inte ska vara lite duktig och plugga:P

Ha det bra alla                                                                               Jesper <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag fick sms av din pojkvän i fredags, då LHC spelade mot HV71 och han ville fråga vad det var för skitlag Robert höll på (HV71), och där han skrev att han satt ensam för att du var i Ullared.
Var det mycket folk? Hittade du något skoj till Jesper?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback