ojsan :O

Nu har jag varit lite slö med att skriva här.. det var ju inte riktigt meningen.

Nu har man i alla fall kommit igång igen, skolan är i full gång och därmed har man massa uppgifter som man måste göra, man måste även orka ta sig upp tidigt på mornarna.. Och juste, med skolan så kommer ju skitsnacket också :S Vad i helvete vill denna människa mig?? Det som påstås är att jag har följt denna killen till banken och där har jag bett honom att ta på mig.. haha så skrattretande. för det första har jag knappt pratat med denna människa och för det andra vad håller han på med ?? Jag undrar verkligen vart han har fått denna idé ifrån, för jag kan inte komma på en enda grej som har inträffat som ens liknar denna historia, med andra ord har jag inte ens följt honom till banken. lite patetisk människa som säger detta måste jag få påpeka! Ska ta ett snack med männskan snart för såhär kan han inte hålla på!! Vad ger det för bild av mig?? :O

Våren har äntligen kommit till Sverige också, eller åtminstone så har det varit vårväder ett par dagar nu =) och dom har sopat gatorna =) Vad glad jag blir då =) Man får en så härlig känsla i kroppen ... snart sommar =)

Idag har jag då inte gjort så mycket, var lite i skolan då vi hade en värdelös blomdekorations lektion, och sen skulle vi iväg till Örebro för att gå på en föreläsning om ungt företagande. Efter det gick vi några stycken på stan.. hittar inget att köpa nu för tiden..

Men men, nu ska jag njuta lite till av den sista solen.

Ha det bra alla                                                                        Jesper<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback