Imorn smäller det ;)

Imorn åker jag då till Holland, och jag har inta packat än :S haha men det löser sig, man får väl tänka som en kille, då ska det tydligen vara enklare att packa, enligt Jesper ;) Men jag har i alla fall köpt lite grejer till familjen jag ska bo hos, Det blev knäckebröd, kalles kaviar och lite polkagrisar haha, det är ju tanken som räknas =)

Börjar faktiskt bli lite nervös, för flygningen och allt det, och sen ska man bo hos en relativt främmande familj, Hoppas verkligen att jag kommer trivas. Fast å andra sidan så ska vi ju inte tillbringa så jättemycket tid med just  familjen så det blir nog bra i alla fall =)

Igår blev det zätas och trevligt hos Linn och Patrik =) Och det bästa av allt =) Jag är inte ens bakis idag =) haha till skillnad mot andra ;P

 Men nu ska jag gå och ta tag i packningen på riktigt! Börjar faktiskt känna mig en aning stressad nu :P

Ha det bra alla                        Älsakr dig Jesper <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback