Sportlov och sömn..

Ja då är det fredag som man annars brukar längta så efter men denna fredag känner jag bara ångest över, att jag har slarvat bort hela den lediga veckan, jag har inte gjort något vettigt på hela veckan. Visst har det varit skönt att sova hela dagarna men man hade ju kunnat gör något roligare.

Så nu i helgen vill jag försöka göra ändring på det, en fest skulle ju inte sitta fel? Någon som vet något? Annars så blir det väl antagligen mys med Älsklingen. fast det är ju inte fy skam det heller.

Vi tittade på en monolog film med Johan Rehborg igår, "Hur tänker hon" en hyfsat rolig komedi där han drar upp alla typiska drag för en kvinna medan han drar upp vad killar gör för "fel" ;) Och så var jag med min efterlängtade barndomsvän Annie i onsdags. Vi gjorde inte mycket jag lyckades ta mig igenom en måltid där stämningen var spänd och där jag inte vågade göra annat än att äta som en fin dam och sitta tyst nästan hela tiden, pga. en viss persons närvaro. sen åkte då hon hem och all övrig tid har jag spenderat med Älsklingen.

Ikväll blir det förhoppningsvis tacos då blir det i alla fall något som man kan engagera sig en stund i.
Det var allt för nu!

Puss



                           image5
                                              image4






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback